حساب کاربری

* آیا می توانم بدون ایجاد حساب کاربری خرید کنم؟

برای خریدی امن و به جهت اینکه همکاران ما بتوانند از ابتدای خرید تا زمان رسیدن کالا با شما در ارتباط بوده و در صورت بروز مشکل یا سوال شما را بهتر راهنمایی کنند، لازم است تا با باز کردن حساب کاربری در زمان خرید، به ثبت اطلاعات تماس صحیح خود بپردازید.

* آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش مشخصات" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که ویرایش اطلاعات وجود دارد.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت روبوایکیو با کلیک روی نماد ،از صحت آن اطمینان پیدا کنید.همچنین گروه الگا الکترونیک که همچنان ارتباط خود را با مشتریان قدیمی در شبکه های اجتماعی حفظ کرده، این امکان را فراهم می کند تا از طریق شبکه اجتماعی instagram و نمایش کالاهای ارسال شده به صورت هایلایت در پیج خود اطمینان مشتریان جدید از خرید را جلب نماید.کافی است elga.electronic@  را در اینستاگرام سرچ کرده و فعالیت های ما را مشاهده بفرمائید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا امکان خرید و سفارش برای شخص دیگری دارم؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

با عضویت در سایت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. در قسمت پیگیری سفارش به راحتی می توانید شماره پیگیری خود را وارد کرده و از شرایط بسته خود آگاه شوید.از ابتدای ورود به سایت به صورت پیامکی با شما در ارتباط خواهیم بود و کد رهگیری و وضعیت سفارش برای شما پیامک می شود. در صورت نیاز می توانید با شماره تلفنهای 01144514068 و 09128039661 تماس گرفته و از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

قبل از خرید می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و از مدت زمان تامین کالا مطلع شوید و با هماهنگی مسئول خرید، خریدتان را ثبت کنید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

در صورتی که سفارش به انبار، جهت بسته بندی ارسال نشده باشد امکان ابطال وجود دارد. ولی چنان که سفارش توسط انباردار بسته بندی شده باشد امکان ابطال وجود ندارد.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، در صورتی که نیاز باشد کارشناس فروش الگا الکترونیک با شما تماس خواهد گرفت.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

اولویت با ارسال های اینترنتی می باشد.درصورتی که تعداد کالاهای سفارش شما زیاد باشد و برای تامین موجودی مورد نظرتان نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

کالاهای عرضه شده

درباره کالایی که می خواهم خرید کنم سوال دارم، به کجا مراجعه کنم؟

گروه الگا الکترونیک ،تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال درباره کالا می توانید از طریق راه های ثبت شده در بخش تماس با ما سوالات خود را مطرح کنید.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

ما در تلاشیم تا همیشه موجودی ثابتی برای کالاهای ثبت شده در سایت در نظر بگیریم، در صورتی که کالای مورد نظر از لحاظ تولید و یا واردات با مشکل مواجه نشود، تامین موجودی آن ها حداکثر بین 5 الی 7 روز کاری زمان خواهد برد.

آیا ویژگی هایی که برای محصول نوشته شده همان ویژگی های واقعی محصول است؟

بله. اغلب اوقات مطابقت دارند ولی در صورت عدم مغایرت می توانید با مسئول فروش تماس گرفته و برای مرجوع نمودن کالا و بازگشت وجه خود هماهنگی لازم را انجام دهید.

آیا تعداد خرید از یک ‌کالا محدودیتی دارد؟

نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعدادی بسته به کالاهای مورد نظر و تعداد درخواستی شامل تخفیف های گوناگونی خواهند شد. همچنین اگر تعداد مورد نظر بیشتر از موجودی کنونی فروشگاه باشد در اغلب موارد امکان تهیه آن در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت ها خواهد بود.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

1- پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)
2-کارت به کارت

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه ی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت الگا الکترونیک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ،شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برنگشت با بانک عامل پرداخت اینترنتی، تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارشات

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز یا سفارشی  می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، این روش را انتخاب کند. لازم به ذکر است که برای راحتی هم استانی های عزیزمان(استان مازندران) امکان ارسال به وسیله ترمینال های مسافربری و یا اسنپ و آژانس و مواردی از این دست فراهم است که در قسمت انتخاب روش ارسال میتوانید این گزینه را انتخاب بفرمائید .

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال برای هر کالا شامل هزینه بسته بندی، حمل تا پست و تعرفه پستی (پیشتاز یا سفارشی) است. در صورت خرید بالای 1 میلیون تومان هزینه ارسال به طور کل رایگان و با پست سفارشی خواهد بود و در صورتی که در مرحله انتخاب روش ارسال گزینه "ارسال با تیپاکس" را انتخاب کنید، لازم به پرداخت هزینه نیست و در هنگام دریافت کالا هزینه ارسال را به نماینده تیپاکس پرداخت می کنید. در صورتی که از شهروندان محترم استان مازندران هستید و گزینه "ارسال درون استانی" را انتخاب می فرمائید،تنها مبلغ 6000 تومان بابت فرستادن کالا تا ترمینال و یا اسنپ و یا آژانس را پرداخت می فرمائید و مابقی هزینه ارسال کالا را در هنگام دریافت کالا پرداخت می فرمائید.

لازم به یادآوری است که شرایط ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفتیم که هر ماه به مدت 5 روز ارسال کالا به طور کل برای یکی از استان های کشور رایگان خواهد بود که در صفحه اینستاگرام ما @elga.electronic میتوانید از شرایط انتخاب استان و دیگر جزئیات مطلع شوید.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و روش ارسال انتخابی شما متفاوت است. همچنین جز در روش پرداخت نقدی به پیک در نور،قبل از ارسال سفارش ،شما میبایستی به یکی از روش های نامبرده شده مبلغ سفارش را پرداخت نمایید.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد تا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز،سفارشی یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز یا سفارشی ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:
https://tracking.post.ir/
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش

آیا امکان بازگرداندن قطعات و لوازم وجود دارد؟

لازم به ذکر است تمامی کالاهایی (به جز قطعات) که در صورت باز شدن آسیبی به بسته بندی آنها وارد نمیشود، قبل از ارسال تست می شوند و در صورتی که کالایی که به دستتان رسیده با مشخصات ثبت شده مغایرتی نداشته باشد و کالا اشتباه ارسال نشده باشد، الگا الکترونیک به این دلیل که تنها فروشنده کالاها بوده و هیچگونه دخل و تصرفی در روند تولید کالاها و قطعات ندارد،از بازپس گیری آن ها معذور است.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی تماس بگیرید و باهماهنگی، حداکثر تا 3 روز کاری بسته را مرجوع نمایید.

اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، هماهنگی لازم برای استرداد کالا و مبلغ سفارش، با مشتری به عمل آمده و پس از رسیدن کالای مرجوعی به مبدا، مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

قیمت

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، الگا الکترونیک به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند ولی در صورتی که قیمت یک کالا به روز نشده باشد مسئول فروش قیمت جدید را به شما اطلاع می دهد.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی ، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

اگر از همکاران ما هستید سفارش خود را در سایت ثبت نموده تا بررسی شود و باتوجه به تعداد کالا بهترین قیمت به شما پیشنهاد شود.

آیا قیمت‌‏های الگا الکترونیک نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

همواره الگا الکترونیک سعی داشته تا قیمت بهتری نسبت به بازار ارائه دهد.

در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

در صورتی که مبلغ سفارش ، پرداخت شده باشد مبلغ تغییر نخواهد کرد ولی چنان که مبلغ را واریز نکرده باشد نوسانات قیمت با شما هماهنگ خواهد شد.

 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×